Yavaş Yavaş

En sevdiğim şarkıyı paylaşmak istiyorum sizlerle,en sevdiğim olmasa bile söylemek istediğim herşeyi bire bir anlatan bir şarkıyı.

Gitmek,ölmek,yok olmak,uzaklaşmak,kaçmak,kaybolmak,unutulmak ve çok dahası var içimde;şu an hangi hislerle yanıp tutuştuğumu tarif edebilmem mümkün değil.En basitinden anlatayım;ya herşeye sıfırdan başlamak,ya da başlamamak üzere sonlandırmak istiyorum,en çok ihtihyacım olan şey.Hayatımdaki irili ufaklı tüm tersliklerle tek tek baş edebilecek gücü bulamıyorum kendimde,öyle ki en ufak damla herşeyi taşırmaya yetti.
Ama kimse suçlu hissetmesin kendini,sakın.Her zaman dediğim gibi''Zaten bütün suç benim,her taşın altında ben varım,herşeyin başını ben çekiyorum.''Yanlış anlamayın bunu kinaye olarak söylemiyorum,gerçekten de öyle hissetmeye başladım.Ben gene ayaklarımın üzerindeyim,yine yıkılmadım tam olarak.Ama oldu da birini üzdüysem falan,kötü birşeylere sebebiyet verdiysem de hakkını helal etsin mesela.

İşte size o harikulade şarkı;

''Sorma neden,niçin;herşey yalnızlıktan.Bak,bak,bak,bak;güzel bir gün ölmek için!''

0 Yorum:

Yorum Gönder