Kime Kızacağım

Ne söylenir ki şimdi,kimin için,ne için?Dünyada,ülkemde veya sadece benim hayatımda,her yerde birşeyler oluyor,birileri birşeyler yapıyor.Kime kızmalıyım,neden kızmalıyım?Yalansa yalan diyin dostlar,ama diyemezsiniz.Korktuğum da bu ya,neden herkes sus pus oturuyor?Hadi durmayın öyle,birşey söyleyin artık ya.Bakmayın bana öyle,ne oluyor sizlere?Yapmayın ama böyle,benim için birşeyler söyleyin,bana yardım edin?Biliyorum,daha ne istediğimi bile bilmiyorsunuz.Hiç işte,canım oturup birilerine haykırmak istedi sadece.

Ne için kime kızacağım ben,kime bağırıp stresimi ve gerginliğimi atacağım?Hadi bir suçlu göstersin birisi,hadi birisi suç göstersin.Ne oldu,bakın işte böyle kalakaldınız;siz ve diğerleri,tüm insanlar bunu yaptınız.Herkesin tek bildiği tıpkı benim yaptığım gibi bir suç ve suçlu aramak,hayat neden bu kadar acımasız?Biz bize bir suçlu aratacak kadar ne yaptık hayata,yoksa genimizde mi vardı suç atmak.Zaten artık öyle bir dünyadayız ki,kime sorsanız birileri suçlu.Madem ki herkes suçlu,peki ya suç?

Ne yaptı bunca insan,neden herkes dünyanın dört bir yanında farklı acıları yaşıyor o zaman?Madem bu bir sınavdı,biraz''kazık''sorular mı vardı?Neydi bu,şu an herbirimizin yaşamakta olduğu aynı his?Herkes aynı şeyi hissediyor madem,öyleyse neden anlaşamıyor insanlar?Kendimizinkine odaklanmaktan birbirimizdekileri göremiyor muyuz?Peki ya görsek ne olurdu,öpüp başımıza koyar mıydık sizce?

0 Yorum:

Yorum Gönder