Kumar

Herkes söyler hayatın bir kumar,bir düzmece,bir dolambaç olduğunu.Bu yüzden içim rahat,çünkü yapacaklarım tamamen sonu olan şeyler.Suç işlesem ne olacak,tweet atsam mesela.Olabilecek en son şey ölümdür,o da hayat denen bu oyundan gerçeğe açılan tek kapıdır.Oyun dediğinin kuralı olmaz,burada da yok.Benim felsefem şudur dostlar;alnının akıyla yaşa,hayatın pahasına.Yaşayınca ne olacak hayatı,birşeyler yapınca;dönüp dolaşıp herşey aynı hiçe çıkıyor,bu da demek oluyor ki önemli olan ne yaptığın değil neden yaptığındır.
Dini kurallar çerçevesinde hayatta herşeyi yapmak serbesttir bana göre-kanunsal bir suç teşkil etse bile-

Tabi ben böyle deyince de birtakım şahsına münhasır arkadaşlar benim bir haltlar karıştırdığımı falan zannediyor.Benim bir meselem,bir davam yok dostlarım,benim tek davam hayat.Benim anlatmaya çalıştığım şey kime ne kadar yanlış gelirse gelsin benim yaptığım şeyin bir amaca hizmet ettiği sadece.

Sadece iyi birşeyler yapmaya çalıştım ben,insanlar ve kendim için iyi birşeyler.Şu zamana kadar yaptıklarım hakkında en ufak bir kuşku veya şüphe barındırmadım üstümde,hep kendimden emin oldum.Şimdi de kim ne derse desin,ben haklı çıkacağım yine.Kimsenin hiçbirşey için beni suçlamaya hakkı yok,buna izin veremem.Ben hep olması gerekenden yanayım,hep en olumlu çözümden.Eskiden zor yolların adamıydım,kavga dövüş çekerdi beni.Ama ne oldu sonra,bak yine aynı şeyler kaldı elimizde...

0 Yorum:

Yorum Gönder