Deme

Bana ne yaparsan yap be güzel,ama asla''unut''deme bana,''sevme''deme.Çünkü biliyorum ki dünyadaki iradesi en sağlam adam bile gelse yapamaz bunu,kimsenin ne gücü ne de yüreği dayanamaz bu yüke.Ama yapabilseydim inan ki yapardım senin için,fakat imkânsız ötesi.
Bana göre çok yanlış bir tutum öyle 30-40 kişi ile çıkanların yaptıkları,sanki fabrikasyona bağlamış gibi.Bunların pek çoğu ruhsuz,sevgisiz insanlar.Sen belki aynı fikirde olmayabilirsin ama ben tek bir kişiyi gerçekten sevmek ve her ne olursa olsun pes etmemenin bana yakışan olduğu düşüncesindeyim.

Pişman değilim,üzgün ya da kızgın da değilim;ama gururluyum,pek çoğunun olamadığı kadar gururlu.Çünkü ömrüm hayatım boyu bir tek seni sevdim,ne dersen de;gerçek olmayan onca sevgiden ise gerçek olan fakat çift taraflı olmayan bir sevgi daha doğrudur bence.Ben tek başıma yaşamaya razıyım bu aşkı,her ne kadar ümitsiz bir durum gibi gözükse bile bir anlamda daha başkadır bu.Delikanlılık gibi düşün,bundan âlâ delikanlılık,erkeklik var mıdır?

Şimdi bugün dediklerin geldi aklıma,hani''Sanki aşktan öte gibi geldi.''dedin ya.Doğru aslında,ama düşündüğün anlamda değil.Yanlış anlama ama ne kadar çabalasan da anlayamazsın bunu;şayet sen de seviyor olsaydın,ancak o zaman anlayabilirdin belki.

0 Yorum:

Yorum Gönder