İpler Bende

Her insanın bir zayıf noktası,bir hafif bölgesi vardır zihninde.Bu kişiden kişiye farklılık gösterir elbet,ben  buna''manevi tutkunluk''adını veriyorum.Ben çok çabuk parlayan bir kişilik olmama rağmen aynı zamanda gözü açık da bir insanımdır,neyin ne olduğunu,olan ve olabilecekleri öngörmeye çalışmak hep 1-0 önde tutar insanı.Bildiğim kesin birşey varsa o da alttan almanın herzaman kâra yol açtığıdır.Eminim ki pek çoğunuz da buna dair örneklere fazlasıyla şahit olmuşsunuzdur.

Kimi zaman kamçılanır insan,gaza gelir,sözde gözü kararır;ama gerçekten gözü kararan insan onun bunun lafı ile hareket etmez.Herşeyi bilmekten yanayımdır ben,çünkü ancak biliyorsan layığına göre hareket edebilirsin birşeyleri.Şimdi ben bunu biliyorum ya,hayatta hiçbir zaman yere gelmeyecek sırtım,bu bir nevi güvence.Tüm ihtimalleri göz önünde bulundurduğunuz takdirde sizin elinizdedir ipler.Kimin neyi kontrol ettiği asla kesin olmamıştır dünyada,dünya öyle pis,öyle dolambaçlı bir düzene kuruludur ki;dünün veziri,olur günün rezili.Yeri geldiğinde kaybetmek,kazanmak hatta pes etmek bile makbûldür  bu hayatta,sen yeter ki neticeyi bil.

O kadar da zor değil sanki ha,sadece basit bir yaşam stili bu.Bunu uygulan dibe vursa bile ona koymaz,hiç birşey olmaz.Dünyada ulaşılabilecek en büyük mertebe,olumsuz hiçbirşeyin etkisinde kalmamaktır;hiç acı çekememek gibi birşey bu,ne de süper.Birgün gerçekten ulaşacağız bu mertebeye,o zaman değişecek işler...

0 Yorum:

Yorum Gönder