Dosta ''Bırak'' Tavsiyesi

Sen okumasan da devam eder hikayen,bilmesen de devam eder kaderin yazılmaya.Eğer bilmediğin için son bulduğunu sanıyorsan;özür dilerim arkadaşım,sen sadece kendini avutuyorsun.Hani derler ya''Eski defterleri kapatalım.'',sen defteri kapayınca içindekiler siliniyor mu sanki?Yapma böyle be dostum,bitirmek uğruna bitme.Ama en büyük cahiliyet de bitti demektir,bitti diyebildiğin an aslında hiçbirşeyin bitmediğinin farkına varırsın.İnsanız tabi biz,elbet ki kendimizi biraz olsun kandıracağız.Ama bu kadar da olmaz ki kardeşim,yazık günah.Sen gel benim sözümü dinle aga,kapattığını bile bilme bu defteri,bir defter olduğunu bilme.

Unut demiyorum elbet arkadaş,bilme diyorum.Bilmediğin birşeyi unutamazsın ve hatırlayamazsın,belki de bu yüzden en rahatı cahil olmaktır.Bırak kardeşim kendini,benim için bırak;düşmezsin korkma,usulca yere inersin sadece.Uyumak gibi düşün,kendini kasma,bırak yaşamayı,sadece bırak herşeyi.Hiç birşeyi düşünme bundan sonra,öylece yaşa.''Bitkisel hayat gibi mi?''dersen,aynen öyle kardeşim.Biryerlerden okuyacağını biliyorum bu yazdıklarımı,o yüzden bilmeni istiyorum kardeşim;

Ben sana güveniyorum,sonuna kadar.Hem sen beni biliyorsun ben de seni;o kadar olay atlattık be kardeşim,sen de sözüme güven benim.Hadi diyelim yanlış çıktı dediklerim,şuankinden daha mı çok kanatır ki yaranı?Beni duyduğunu biliyorum dostum,lütfen bana kulak ver...

(BU YAZI BİRİSİNE YAZILMIŞ DEĞİL;SADECE SİZLERİN DOSTLARINIZA VEREBİLECEĞİNİZ GÜZEL BİR TAVSİYE ÖNERİSİ)

0 Yorum:

Yorum Gönder