AŞK(KİTAP)

Yine merhaba dostlarım,hayranlarım ve dünya çapındaki okuyucu kitlem.Nihayet yaklaşık 6 ay önce başladığımız proje ilk meyvelerini sundu.Dün,yani doğumgünümde,yani Çanakkale Şehitleri'ni anma gününde çıktı kitabımız.
Kötü haber ise satışa sunmamış oluşumuz,ama üzülmeyin.Bu mesajım tüm yazarlar ve yayınevlerine yapılan bir çağrıdır;

Lütfen,desteklerinizi bekliyorum.Tüm Türkiye'de insanların aşkı anlamaları ve aşktan korkanların ona ısınmaları,aşkın var olmadığını düşünenlerin azalması için yazdığım bu kitabı tanıtmak istiyorum.Lütfen bana destek olun,elimden tutun;benim tek istediğim bir sponsor edinmek veya bir yayınevinden satış teklifi almak.Biliyorum şimdi saçma geliyor,''14 yaşındaki bir velet ne yazabilir ki!''diyor bazıları.Eğer öyleyse kitabımızın lisanssız bir kopyasını size sunabilirim.Lütfen,tüm Türkiye'deki yazar ve yayınevlerine bir çağrıdır bu.

Şimdiye kadar ilk birkaç sayfasını okuyanlar çok beğendi,ama beğeninin ötesinde birşey de kazandım;en başta amacıma ulaştım,insanlara kendimi ve aşkı kanıtladım.Buyrunuz bunlar da kitabımızın ilk resimleri...










0 Yorum:

Yorum Gönder