Sevdiğin Ben

Süperim,bomba gibiyim,harikayım,uçuyorum desem,ne değişecek?İsterse petrol kadar siyah olsun içim,en az karanlık kadar kararmış olsun;neyi değiştirecek ki bu,size faydası ne?Ben ne isem yanlız kendimeyim dostum,sırf sen beni düşünüyorsun diye mutlu olamam ben.Lanet bir herifim tamam mı ben,berbat,leş ve ayyaşım.Kaç benden,saklan saklanabildiğin en iyi yere.En ücra,en kuytu,en ıssız yerde bul beni;bir saniye bul,sonra yine kaybet.Koruma beni,kollama;düşünme beni,iyiliğimi isteme.Merak ediyorsan söyleyeyim kardeşim,''Senin çabaların boşa,benden bir b*k olmaz!''Tatmin oldun mu ha şimdi?Benim gibi bir adam bulamazsın,şanslısın şükretmelisin.

Daha olumlu insanlar iste,onlar için yaşa,onları düşün ve onları sev.Ama bana gelme,mükemmel sandığın bu karanlık avutmasın seni.Düşündüğün bir dünya değil burası,ben de düşündüğün gibi bir adam değilim.Bu bir Holywood filmi değil,filmlerdeki yabani ama aslında içinde küçücük bir çocuk barındıran o adam değilim ben.Hayal edemeyeceğin kadar gerçeğim,bir o kadar da sahteyim.Sana birşey göstermek,kendimi tanıtmak değil amacım;sanma sakın ha,hava filan da atmıyorum.Beni ne kadar tanıyorsun kızım?Benden sana tek bir tavsiye,tanıdığın bana inanma.

Üzgünüm,yazılarımda bahsettiğim o''başkası''sen değilsin,beni sırf düşünce tarzım,hislerim ve iç dünyam için için sevemezsin,sevmemelisin.Adını diyemedim,sen kendini bilirsin;sevmekten vazgeç demiyorum beni,hatta''Hala bir umut var.''bile diyorum.Ben diğerleri gibi değilimdir,herkese bi şans tanırım;ama şimdi,ama sonra...

0 Yorum:

Yorum Gönder