İngilizce Dersinde''Asosyallik''

Söze çok beğendiğim bir söz ile başlamak isterim''İçine kapanmak değildir o;dışına kapanıp içine açılmaktır.''Sizce de öyle midir dostlarım?Bugün dersin konusu da buydu,konuya bak hele.Uyduruktan bir test koymuşlar kitaba,sözde içine kapanık olup olmadığımızı yansıtacakmış;biz de dedik hadi bi deneyelim madem.İşin ilginç yanı ise testin negatif(-) çıkmış olmasıydı,yani içine kapanık bir kişi olmadığımı işaret ediyordu.İşte o zaman ben de pek çoğunuz gibi''Nasıl yani?''dedim içimden.

Kendimizi kandırmaya gerek yok,zaten ben kim olduğumu başından beri biliyordum.İçine kapanık,vakur,ürkek,çekingen,sessiz,arabesk ve melankolik bir yapım olduğunun gayet de farkındayım ben,ama neden testte öyle çıktı?Testi geçelim de benim aklıma bir diğer soru işareti takıldı aslında;hadi diyelim test doğru,öyleyse ben neden böyleyim?

Bu da akıllara tek bir cevabı getiriyor benim nacizane dostlarım;o da beni birşeylerin bu yönde ittiği.Ama nasıl olabilir ki,sonuçta ben de arabeskten haz alan bir kişiliğim.Saçma geldi tabi ilk başta,imkânsızlıkların birleşimi gibisinden bir durumdu bu.Madem beni bu hale birşeyler/birileri getirdi,öyleyse bu daha kötü bir durum değil mi sizce de?

0 Yorum:

Yorum Gönder