Sakin Ol Hayat

Çok mu şeyu istiyorum be hayat,sadece birazcık sakin olmalısın.Ama sen sanki hiperaktif bir çocuk gibisin,ne laftan anlıyorsun nezlimde,ne de halden.Artık büyüme vaktin geldi de çattı,sürekli beni zor durumlara itelemekten vazgeçmelisin.Tamam,sen de haklı olabilirsin biryerde,peki ya benim hatam nerede öyleyse?Bana bu kadar zıt olman hiç birşey kazandırmayacak sana,sadece her ikimizi de yıpratacak.Bu böyle yürümez ben sana söyleyeyim;hem belli mi olur,günün birinde kafama eser ve ben de çeker giderim.Ben sensiz yaparım ama sen bensiz yapamazsın bunu kabul edelim.Ben ölsem de benim be hayat;ama ben ölsem,sen bir hiçsin.

Artık anla bunu hayat;sen benim için varsın,ben senin için değil.Beni kendine uydurmaya çalışma,beni zora sürüklemekten vazgeç.İstediğim hayat olmayacağını anladım,ama bari sıradan bir hayat ol.Fazla bir şey istemiyorum senden,diğer insanların da istediği şeyi istiyorum.Kabul,ben de kabalık ettim sana bazenleri,peşimi bırakman için kendimi ateşe attım bazenleri;ama sen de anla be hayat,bizden adam olmaz.

Dervişin dediği gibi;kel geldik kel gideriz biz de.Eksik olan nedir diye sormadım hiç sana;çünkü çoğu zaman bir eksikliğin aksine,büyük bir fazlalık vardı içinde.

Lütfen çekinmeden söyle,taşıyamıyor musun ona olan sevgimi hayat,yoksa ondan mı kıskanıyorsun beni.Ama sen de biliyorsun,tek başına yaşanmazsın ki...