Agresifmişim

Şimdi isim vermeyeyim,birilerine göre agresifmişim.Ya allah aşkına abisi,nereden edindin ki bu yargıyı.Ayrıca sana bu şekilde hitap ediyorum çünkü burası benim mekanım;şayet ki ben senin yetkili olduğun müessesede bulunsaydım yine sana''sayın''diyerek ifade ederdim,lütfen bunu bir ciddiyetsizlik unsuru olarak algılama;ayrıca unutmayınız,sizin muhattabınız yalnız benim!Kabul ediyorum çabuk parlarım,gözüm çabuk kararır;ama neyimi gördün ki,nedir benim günahım?
Hem sen de az çok bilirsin beni,var mı o kadar senedir en ufak vukuatım.Bakma sen bana,ben öyle saf ayağına yatmaya bayılırım belki,lakin sana da''Evet efendim,sepet efendim''ayakları çekecek bir adam da değilimdir.

Beni bilirsin tabi,ama sen de herkes kadar.Kızgınım işte tamam mı,birilerine ya da birşeylere kızgınım!Ya da yorgunum,ne yaptığımı bilemeyecek kadar bulandı belkide zihnim.Şimdi senden tek bir isteğim var,ki kim olursan ol bunu sadece bir insan olduğun için istiyorum senden-padişahın kızı değilsin sonuçta☺-
Ben serseri değilimdir,öyle basit öfke nöbetleri ve yanlış anlaşılmalar üzerinden giderek kendim için yanlış bir karar alacak kadar iradesiz de değilimdir.Tanımıyorsun sen beni,belki de en umurumda olmadığını sandığın o tek bir saniyede benim kafamdan geçen onlarca meseleye akıl dahi erdiremiyorsun.

Beni kendime bırak be bilader;biliyorum sen de görevini yapıyorsun,ama görevinin dışına çıkmamalısın.Evet agresifim tamam mı;kendi canımı,notlarımı,ailevi sıkıntıları,maddi hususları ve gönlümde yer edinen insanları düşünürken geri kalan olaylara farketmeden de olsa agresif yaklaşıyorum.

Bil ki kimseye bir yanlışım olmadı benim,en ufak bir hata veya saygısızlık yapmamaya özen gösterdim her zaman.Fakat çoğunun saygısızlık olarak algıladığı şekilde kendimi savunmayı ve tepki göstermeyi de asla ihmal etmedim.

0 Yorum:

Yorum Gönder