Aldı Başını

Onun gibi gidiyor herşey,alıp başını terk ediyor beni.Ama gitmedi yalan dolan,gitmedi acılar,hatıralar,hüzünler.Bitmek bilen birşey değil bu,herşey sonsuza dek gidiyor benden,içimden;bazen beni ben yapan şeyleri bile kaybettiğim oluyor,kendimi sanki olduğumun çok daha ötesinde berbat hissettiğim anlar da oluyor.Herşey çekti gitti,herkes;bir ben kaldım,bir başıma ben.Gidemedim onlar gibi;onlar bana yaptı,ben onlara kıyamadım.Olmayan için buradayım,olmayanı beklemek için;gelmeyeceğini bile bile,çaresiz gözlemek için yollarını.Neyim var ki neyim yok,kimim ki kim değilim.

Onu bunu boşver sen,ben hala değişmedim.Koca bir yalan gibiyim,hayatta görüp görebileceğin en büyük yalan belkide.Yalan olan yaşadıklarım,düşündüklerim değil;asıl yalan olan yaşayamadıklarım,yani beni bir hiç yapanlar.Hiç olmak güzel,kimsenin ruhu dahi duymadan çek git istersen;hem kimsenin canı da yanmıyor,kimse vedalaşmak zorunda kalmıyor.Bir süre sonra hepsi unutuyor seni;sonra birgün bir kitabını açıyorlar,senin yazdığın bir seni buluyorlar işte.Yazarlığın iyi bir yanı bu;belki kazık çakmıyor olabilirsin,ama en azından kendi yazdığın gibi anılıyorsun.
Bu da benden size bir şarkı olsun,ne olduğuyla ilgili;

0 Yorum:

Yorum Gönder