Keşmekeş

Şimdi ise sizleri kaos'a uyandırma vakti,siz kendinizi yazıları okumaya ve okuduklarınızı beyninizde hayal etmeye odaklanın.Eminim zor olmayacak,çünkü okuyacaklarınızın herbiri aslında hergün yaşadığınız fakat hiç bu açıdan bakmadığınız şeyler olacak.İzninizle efendim;

Sabahleyin alarmın o yüksek sesiyle uyanıyorsunuz,bu ses öyle bir ses ki beyninizin içinde çınlayarak sizi deli ediyor.Şehir merkezine gidiyorsunuz,etrafınızda milyonlarca insan.Her kafadan ayrı bir ses,bir düşünce çıkıyor.Tam o sırada etrafınızdaki dehşete uyanıyorsunuz;onca kavga,çatışma,ölümle göz göze geliyorsunuz,ama neden herkesin bu kadar dehşet verici bir olaya bölesine sıradan baktığını çözemeyip korkuyorsunuz.Bir anda ani bir panik geçiriyor ve oradan hemen uzaklaşmak istiyorsunuz,hızla koşarken bile etrafınıza bakıyorsunuz ve insanların böyle bir kaos ortamında nasıl sıradan yaşayabildiğini düşünüyorsunuz...

Hayal ettiniz mi?Biliyorum tam olarak kafamdaki o felaketi canlandıramadım gözlerinizde,ne mutlu ki o kadar zihin açıcı değilim.Hiç böyle bir hisse kapıldığınız oluyor mu,hani sanki herşey saçma ve sahteymiş gibi?Ben bunu hep hissediyorum,ne kadar tuhaf bir durum olduğunu tahmin dahi edemezsiniz.İnsan oğlu herşeyin bu kadar''kurmaca''olduğunun kısmen de olsa bilincinde olmasına rağmen bir türlü o sonsuz uykudan uyanıp aslında ne derece dehşet verici bir dünyada yaşadığını farkedemiyor nedense.

Günümüz politikasında da aynı keşmekeş düzen hakim aslında,insanları bir şekilde hipnotize ederek duyarsızlaştırıyorlar.Bir çocuğun ekmek almaya giderken ölmesi gibi daha onca dehşet verici durumun ciddiyetini anlayamıyor insan,çünkü bir şekilde halkın gözüne perde çekmeyi başarıyor politikacılar.Ama ben ve benim gibiler bunun bilincindeyiz,üstesinden geleceğiz...

0 Yorum:

Yorum Gönder