Bitmeyecek

Bitmeyecek ya,asla bitmeyecek.Ne kadar kaçmaya çalışsam,kurtulmaya çalışsam hiç biri zerre fayda sağlamayacak.Ömümün sonuna kadar sürükleneceğim,belkide bir hiç için;tabi bu ya birkaç gün,ya da birkaç yıl.Paranoyak diyebilirsiniz bana,ama çok yakın hissediyorum.Böyle yaşamaktan bıktım,sevmekten bile bıktım;herşey yoruyor artık beni,herkes.Sevmek istemiyoum,beklemek de istemiyorum.

Keşke bir fırtına kopsa,hayatım baştan sona değişse;mesela bir başkası çıksa,onu unutturabilecek bir başkası.Zaman geçse,herkes ve herşey zamanın tozunda kaybolsa;sonra yeni birşeyler,başka birşeyler olsa.
En çok istediğim şey ne biliyor musunuz,sıfırdan bir hayata başlamış hissetmek.Düşünmem gereken birşey olmasını istemiyorum,manevi açıdan.

Keşke kısa sürelik,hafif,basit,aşksız ve duygusuz ilişkilere sıcak bakabilseydim,işe o zaman sırtım yere gelmezdi.Ama ben öyle bir insan değilim,olmayacağım;gerekirse yalnız gebereceğim,ama ben kalacağım...

0 Yorum:

Yorum Gönder