Amacıma Ulaştım Ama...

Kitabımı yazdım,bastım,dağıttım,okuttum ve beğenileri topladım.Buradan bakınca ulaştım aslında amacıma,sizce de öyle değil mi?Ama sanki birşey eksik kaldı,yine de bir parça boş kaldı sanki.Belki de bütün amacım bu değildi ha?Bilinçaltımın derinlikleride çok daha masum ve bambaşka bir amaç yatıyordu sanırım,ama benim haberim bile yoktu.Birşeyler eksik sanki,sanki olması gereken olmadı.Ama ne,ne olmadı?Şuna baksanıza,daha neye ihtiyacım olduğunu bilmekten bile yoksunum.Tahnim edemiyorsunuzdur pek çoğunuz ama,bitiriyor insanı bu.

Bazen herşeyden vazgeçiyor insan,sebepsizce herşeyi göze alıyor;ama ne olursa olsun değişmiyor bazen,herhangi birşey değişmiyor.Bakınca herşey yerli yerinde,herşey günlük gülistanlık devam ediyor.Ama derinlerde biryerde,o karanlık ve soğuk mahzende olup bitiyor ne varsa.Kendinden bir haber yaşamaya devam ediyor insan,bazıları o kadar tölersanslı ki hissetmiyor bile.Kendi içine giremez insan,ne olup bittiğini asla bilemez bu yüzden,ya da neden olduğunu...

İşte bu da güzel bir şarkı,tam da bunu anlatıyor;

''Eksik birşey mi var?''


0 Yorum:

Yorum Gönder