Sorma Neden

Sorma be dostum,neden diye sorma.İstediğini söyle,saçma sapan akıllar ver,''Ben sana demiştim!''de,küs,kız,bağır çağır ama sorma.Birşey dememi bekleme benden,birşey yapmamı.Sorgulama,nasıl olduğumu da sorma.Git sadece,olabildiğince uzaklaş;bırak beni,bana bırak herşeyi.Sakın arkandan bakma giderken,en ufak endişe etme benim için.İyiyim,herkes kadar olmasa da ben kadar,en azından bana yeten kadar.

Halimden hoşnut değilim,ama hala yaşamaya değer birşeylerin kaldığı izlenimi var içimde.Şimdi bile beklemekteyim,umarsızca ve körelmişcesine bir bekleyişin tam da ortasındayım.Her geçen gün biraz daha karanlığa gidiyorum,önüme çıkan her kapı üstüme bir bir kapanır hale geliyor neredeyse.Belki mükemmel gelişmeler de yaşanıyor,ama 9 doğru 1 yanlışı götürmeye yetmiyor nedense.Peki ya benim yanlışım,suçum ne?Düşünce ve duygularımı tıpkı her insan gibi kontrol edemeyişimden hayatımı tıpkı bir cambaz ipinin üzerinde tutmak mıydı benim hatam,yoksa kaybedecek birşeyim olmayışının verdiği o son bir damla özgürlük ümidini en olmumlu şekilde kullanışım mı?

Söyleme dost,sen de bildiğimi söyleme diğerleri gibi.Sen sanıyorsun aklım havada,ama herşeyin dibindeyim.Bakma,matemim de sırf bu yüzden.Benim dünyayla,kimseyle zerre derdim yok;sadece biraz yoruldum ve üşüdüm diyelim.Yüreğimin eski haline dönme ihtimali de benimle aynı noktada,sonsuzda...

0 Yorum:

Yorum Gönder