Gizemli Yazar

Geçenlerde okuyucularımdan biri ile tanışma fırsatı yakaladım,o ne büyük şeref.Ondan önce ben sordum,''Beni görmeden önce nasıl biri canlanıyordu içinde?''Aslında az çok tahmin ediyordum verebileceği cevabı,ama bir de ondan duymak istemiştim.Tam da beklediğim bir cevap verdi,söylediğine göre uzun saçlı,soluk koyu bir tene sahip ve bakışları iplemez bir kişi geliyormuş aklına;gitar çalan birisi olduğumu ve sürekli kitap okuduğumu falan düşünmüş.Benim merak ettiğim daha ziyade bir kişilkikti,ben de bunu sordum.

Aynı anlattığım gibi olduğunu söyledi,karanlık,ümidini yitirmiş,yaşama iplemezcesine bakışlar atan,biraz da dağınıklıktan hoşlanan,değer verdiği şeylere bağlı kalan birisini canlandırıyormuş.Evet,almak istediğim cevap tam da buydu;ama almak istediğim bir diğer cevap da vardı,peki ya gördüğü ben gerçekten de o düşlerindeki ben miydim?

Herkes gibi o da takdir etme ihtiyacı hissetmişti beni,çünkü o bile daha ilk görüşünde anlamıştı olduğum şeyi yansıttığımı.Beni bilen bilir,öyle yalanlarla yol alan veya bunu yapabilecek birisi değilimdir;hem yapsam kârım ne olur ki,sadece birkaç saf insan o sahte benim laflarıma kanar o kadar.Ama ben gerçeğim ve benim gibi gerçek,bana ve gerçekliğime inanan bir okuyucu kitlesi isterim.İnsanları kandırmakla elime geçecek birşey yok;şimdi bile pek birşey geçmiyor aslında,sadece az biraz muhabbet edip kafamı dağıtıyorum sizlerle.Ki eminim sizler de benim gibisiniz,yoksa neden takip edesiniz bu deliyi?

0 Yorum:

Yorum Gönder