Ayırt Edemiyorlar

Bazı insanlar var ki benim ne yaptığımı ayırt edemiyorlar;kimileri pes etti,kimileri ise kaçtı diyor.Hepsi yalan dolan,değiştiysek o kadar değil.Bazı konularda birtakım kararlar aldım,bu gerekliydi;en doğru kararı aldım,adım gibi eminim.Nasıl anlatabilirim ki bunu?Şu an birşeyler yemiyor olmanız grevde olduğunuzu veya yemek yemek istemediğinizi göstermez diyeyim.Saçma olduğunun ve anlatamadığımın farkındayım;ama olsun,az çok anlaşılmıştır mutlaka.

Benimki de o hesap işte;birşeylerden vazgeçmedim,hiçbirşeyi bitirmedim ve bırakmadım ben,benim tek yaptığım kendimi etkisiz kılmaktı.Kendimi kör etmeye çalışıyorum,zaaflarımı ve duygularımı devre dışı bırakmalıyım;saçmalık gibi geliyordur sizlere,ama böyle olması gerekiyor.Neden derseniz eğer; çevremdeki insanlar için,çevremdeki insanların sağlık ve mutluluğu için.

Dediğim gibi dostlarım,ben asla o denli şerefsz olmadım ve olmam.Birşeyleri çöpe atmak ya da ciddiyetten yoksun bir şekilde sonlandırmak benim adımı lekeler.Eğer ki merak edilen şey akıbetim yönünde ise;merak etmeyiniz dostlar,herkes iyi,ben de öyle.Kaderin önüne geçme demişler,ama önünde de eğilmemelisin.Madem ki herşeyin bir raconu vardı,bu hayatın raconu da bitirmek.Aynı anda bitmek ve devam etmek mümkündür,hem de çok.Bana kalırsa binayı yıkmakta bir sakınca yok,ama temel sağlam kalmalı.

0 Yorum:

Yorum Gönder