Seçimle Olmaz

Pek çok insan ülkenin geldiği bu acınası noktanın farkında bile değil,insanların öldürüldüğünü bilmelerine ve bunun için üzülmelerine rağmen gerçekten bunun ne derece bir vahşet olduğunu idrak edemiyor.İşler öyle bir noktaya geldi ki artık sandığa gitmek bile üstesinden gelmeye yetmeyecek gibi görünüyor.

Çocukken,çok küçükken;TOMA sürmek isterdim hep,ama şimdi anladım ki meğersem bir b.ka yaramıyormuş.Karşımızda kim var ya da kiminle savaşıyoruz bilmiyorum,ama o her kimse amacına ulaştı anlaşılan.Çünkü insanlar polislerden korkuyor,hatta ben bile korkmaya başladım.Artık nerede birkaç parça polis otobüsünü bir arada görsem içimi bir panik ve hüzün sarıyor.Nereye gidiyoruz biz be,nereye sürükleniyoruz milletçe.Bu caiz midir din adamlar siz söyleyin;böyle bir ülkede yaşamak caiz midir?Bana diyorlar ki siyasete karışma,yazma,etme falan filan;ama ben yine bildiğimi okuyacağım,çünkü hiçbirşey yapmazsak ülkenin geleceği nokta son derece bitik.

Ama korkmuyorum ya,cidden de korkmuyorum;çünkü biliyorum ki bundan seneler önce olduğu gibi yine ölüler kurtaracak bu memleketi,şehitler.En fazla gözaltına alınırız,iki tane kalıplı amir gelir akıllarınca korkuturlar bizi.İfademizi alırlar ama sonra yukarıdakilerden birinin ricasıyla üzerinde oynama yaparlar.48 saat sonra salınacakken mahkemeye gitmek durumunda kalırız,çıkarız hakimin karşısına;o da koymuştur cebine bir deste parayı,mapusa kadar oyalar bizleri.

Bu ülkede adalet yoktur,bunu tüm benliğimle ifade edebilirim.

0 Yorum:

Yorum Gönder