Stop Etmek

Ne de berbat birşey,herhangi bir işin/eylemin yarıda veya bir kısmında son bulması.Hepimiz yaşamışızdır bunu,herkesin hayatında bir stop noktası vardır.Şimdi de pek çok hayranımın benden okumayı beklediği şekilde aşktan bahsedeceğim elbet,bahstemeye değer başka fani bir unsur yok ne de olsa.

Ne acı ki pek çok insanın yaşadığı''umut kırılması''olayı,bende bile var neredeyse.Hayatın bir cilvesi olarak bahsetmem gerek bundan,ama inanın varmıyor dilim.Cilve değil bu,en beter zulüm,en beter işkencedir bu.Pek çok insanın kadere isyan etmeye başlamasının genel sebebidir.
Sen düşün hanımabla/beybaba;
Yüreğindeki tüm hisler tek birşey için yaşanıyor,bütün düş ve düşüncelerinde o şey hakim;adeta seni o kontrol ediyor,sanki o senin değil de sanki sen onun emrindesin.Sonrasında ise hay aksi!Birşeyler oluyor ve birşeyler ters gidiyor,sonra bütün hayatın ters dönüp başından aşşağıya yıkılıyor mesela.Bazıları haklı olarak önce Allah'a sorar bunu,''Neden?''diye haykıranı da vardır bunların''N'olur!''diye dileyeni de.

Kader deyip geçeceksin arkadaş,yine her insanın sırf üşendiğinden yaptığı gibi sen de kadere b*k atacaksın.Başka türlü ne yapacaktın ki zaten,hiç olmazsa bu kendini suçlayıp kendi kendine harap olmandan daha doğru bir karar olacaktır.
Ben ne mi diyorum?Valla ister inan ister inanma,öyle nazlanıp durma karşımda;ben doğruyu söylüyorum,dilersen inkâr et.Dünyanın düzeni böyle,ben sadece ona karşı çıkmak yerine onu açıklayanlardan olmayı seçtim o kadar...

0 Yorum:

Yorum Gönder