Neyin Borcu

Neyin borcu bu,kime?Benim borcum mu bu,yoksa insanlığın mı?Ben mi kadere,kader mi bana borçlu?Neyse ne,sorgulayacak mecalim kalmadı;her ne olursa olsun ödeyeceğim o borcu,isterse can pahasına.Birilerinin,birşeylerin benle bir alıp veremedikleri var,ne olduğu hakkında en ufak bir fikrim yok.Bilmek istemiyorum,öylece boyun eğmek ve teslim olmak geçiyor içimden.Ama ben asla yapmadım bunu ve yapmam da,sadece bünyemdeki yorgunluğun zihnimi de kuşatmış oluşu sanki pes etmek gibi bir hissi de getiriyor yanında.

Bir çocuktan çok uzak hissediyorum,bir gençten;belki bunamadım tabi,zihnim fazlasıyla deli mantıklı olsa bile.Ama daha şimdiden ne kadar sürecek diye düşünüyorum;diğerleri bir gün daha yaşayabilmek için herşeyini sunarken ben ise böylesine geçecek günleri sayıyorum,göçüp gitmek gibi bir derdim yok ama özenircesine de merak ediyorum yolculuk zamanını.Bu kadar başka olmak zorunda mıydım,ben ve düşüncelerim,duygularım?Fark atalım derken yarış bile bitti,ama biz hala umarsızca koşuyoruz.Bitişe koşuyoruz,lakin çizginin çok ötesinde bir bitişe.

Öylece dikilip durmaktansa son bir koşu yaparız biz de,belki dünyanın en hızlı adamından bile daha hızlı.Hiçbirzaman dönmediğimiz bu yol,artık bitse bile geri dönemeyeceğiz.Yol bitince herşey bitiyor değil,elbet ki birşeyler devam ediyor.Ama yol bitince gerisinin bir önemi kalır mı derseniz,ona da siz karar verin.

0 Yorum:

Yorum Gönder