Sınıftaki Tayfa

Bu yazım bizim sınıftaki birkaç kendini bilmeze,her ne kadar şaka bile yapıyor olsanız biraz ileri kaçtığını görmeniz gerekirdi.Madem o belli bir tayfa yazdığım her şeyi okuyor,bunu da okusun bi zahmet;

Bakın oğlum,açıkcası sizin bu kadar ruhsuz ve bu kadar çocuk olduğunuzu ben bile tahmin edemezdim.Hayır madem anlamıyorsun,o zaman karışmayacaksın.Teferruatları geç,her ne olursa olsun bu benim mevzum;sen kim olursan ol öyle paldır küldür dalamazsın.Daha önce de söylediğim gibi,sizi ilgilendirmiyor;madem sevmenin ve sevilmenin nasıl birşey olduğundan haberdar değilsiniz,öyleyse benimle bu şekilde muhattap olmayın.Sizlere açıkca''İleri gidiyorsunuz!''diyorum,isterseniz de bunu bir tehdit olarak algılamakta serbestsiniz.Siz birşey yaparsanız sonuçlarına katlanacak olanlar da elbet sizlersiniz.

Her ne kadar aynı sınıfta bile olsak bir süre sonra çizginin diğer tarafına geçiyorsunuz,kendini bu konuda özgür hisseden varsa buyursun gelsin ve layığınca da çeksin gitsin.Çok ciddiyim,bırakın uğraşmayı-benimle veya onunla-Şayet bu bir uyarıydı,ama 2. boyuta geçtiğinizde yapacağımı bilirim benden söylemesi.

Sizlerle belli bir yakınlığımız var elbet,ama benim de kendime göre sınır çizgilerim var.Gelelim beni eleştirenlerinize;

Çok birşey söylemeyeceğim,sadece''Sen ne anlarsın ki!''diyebilirim,çünkü zaten ben ne desem anlamayan yine anlamayacak...

0 Yorum:

Yorum Gönder