Üslubum

Darılmasın dostlar,okuyucular,beyzadeler;kalemim sert ve üslubum sivridir benim,ama kimseyi incitmek için değil.Bazen işi şakaya vurduğumuzdan,bazen ciddi meselelere parmak bastığımızdan,bazen ise damarımıza bastıklarından dolayıdır bu üslup.Anladığım kadarıyla pek çok okuyucum bu durumdan memnun,olmayan da okumasın madem.Biz kimseye zorla okutmuyoruz;seviyorsan okursun,nefret ediyorsan da döner arkanı gidersin.

Bir diğer husus ise ne yazdığıma karışan zübbeler;
Bugüne kadar benim ne yazdığıma hiç kimse karışamadı ve karışamaz,şehidime de,ölen çocuğa da,şiddet gören kadına da,istismar edilen çocuğa da yazarım.Yeri gelir kendimi yazarım,yeri gelir insanları yazarım.Kimseyle görüşlerimin aynı olmasını beklemiyorum ben,sadece düşünceye ve görüşe biraz saygı duyulması gerektiğinden bahsediyorum.Kimse bana yazdıklarımdan dolayı en ufak tepki gösterme hakkına sahip değil,ama ben bana gelen mesajlara cevap vermek durumundayım.

Bazı insanlar var ki küfretmemek ve terbiye sınırını aşmamak uğruna ömrünüzde harcamadığınız çabayı harcarsınız.Ülkedeki bu kadar olumsuzluğa rağmen hala bir derece sınırımı korumak durumunda olsam da bazen için aşabiliyorum.

Sözlerimi üzerine alınan dostlarımız var,böyle olsun istemeyiz.İster istemez yuvarlak konuşmak durumundayım,neyi kime yazdığım ifşah olmamalı.Yazdığım birşeyi üzerinize alınmadan önce bana danışarak hareket etmeniz iyi olacaktır...

0 Yorum:

Yorum Gönder