Sana Yazmayalı

Sana yazmayalı uzun zaman oldu,belkide 1 aydan daha fazla hatta.Aslında hep bir parça sana yazdım,sadece sana hitap etmedim.Evet yapmadım bunu,çünkü olmazdı.Düşünsene;ben senin için hergün yazıyorum ve sen de hergün okuyorsun mesela,bunun seni üzmekten başka etkisi olur muydu?Yapmam gerekeni yaptım ben,olması gerekeni;vazgeçtim,beklemekten,ümit etmekten,yazmaktan vazgeçtim seni.

Uzun zaman önce bitirdim aslında,fakat bitmeyen birşeyler vardı,tıpkı şimdilerde olan şeyler.Aşkımı bitiremezdim,sen bile isteyemezdin bunu benden.Şu işe de bak hele;bugün aşkın kitabını yazmış adamım,ama aslında bir hiçim.Bu hiçbirşeyi değiştirmedi,ne oldu yani?Birşey beklemedim,istemedim;kendimi kontrol edemedim ki,ne yaptığımı bilmedim.Bilmek de istemedim aslında,yanlış birşey yapıyor olduğumun farkına varmaktan korktum,oysa ben hiç birşey yapmıyormuşum meğer.

Geçenlerde birkaç teklif aldım,sırf senin için reddettim;beklediğimden veya ümit ettiğimden değil tabiki,yalnızca senin için yanıp tutuşurken kendimi başkalarına ait hissetmek imkansızdı.Doğruysa doğru evet,hala köküne kadar aşığım sana;ama sadece o kadar işte,daha fazlası yok.Bu şarkı sana,sana söyleyemediklerimden ibarettir sözleri;

0 Yorum:

Yorum Gönder