Öyle Değilmişim

Bugünkü İngilizce dersi son derece harikuladeydi doğrusu.Ders üzerinden burçlar konusu açıldı işte,şansa bakın ki koca sınıftaki 2 balık burcundan biri de bendim.İşte kitapta içine kapanık,utangaç,kararsız falan yazıyor;hoca da benzetemedi tabi aklı sıra,o anda''Siz beni bilmezsiniz.''dememek için zor tutuyordum kendimi.Hocamızın standart üslubu da hayli sinir bozucu ve gıcıklayıcı olduğundan son derece alışmıştık artık.

Ciddiye almasam da inanırım ben burçlara,yine ki yanılmadılar.Cidden de yazdığı gibi pesimist,melankolik,karanlık,utangaç ve kararsızım,hem de tamamen.Yalnız böyle olduğumun farkında olduğum için engelliyorum bu yönlerimi.Bu belki de bu kadar özümsenilecek bir mesele değil belki ama bilmiyorum,sanırım biraz içerlemiş olabilirim.İstemediğim,olmadığım gibi görünmek ne de kötü;herkesin buna aldanması ise cabası tabi.

Kimse bilmez,en azından sitemin konuğu olmayanlar.Sen sanarsın ki ben hiçbirşey umurunda olmayan,kimseleri takmayan,sorumsuz ve disiplinsiz bir asiyim.Kendini kandırmakta elbet ki özgürsün;inancınla da gel,inkârınla da.Sen beni kabullenemezsin belki hiç,hatta kanunlarına bile ters düşerim belki;ama ben seni bilirim zati,budur alttan alışımın sebebi.Öyle ya da böyle atacvak bu kalp,kim ne derse desin sevecek,ne yaparsa yapsın yine bitkin düşecek.Kaderi biliyorum,engellemiyorum;işte bu yüzden belkide,sadece acıyorum,sadece canım acıyor...

0 Yorum:

Yorum Gönder