Yalnız Yolculuk

Bir sene daha geçti bügün,ama gel gör ki hala bitmedi yolculuk;durup da bitmesini dilemek yerine gidebildiğince gitmektir işin özü.Ben de onu yapacağım işte,çivisi çıkmış bu dünyada,berbat ve mükemmel insanlarla,iyi kötü sevdalar ile devam edeceğim bu yola;yolun bitimine ne kadar kaldı bilmiyorum,bitmesini isteyecek kadar umutsuz hissetmeme rağmen bunu istemiyorum.

Çünkü yolun karşınıza ne zaman ne çıkaracağını bilemezsiniz;işte ben de dua ediyorum bu yüzden,doğru veya yanlış olmaksızın''olabilecek''insanların karşıma çıkması için.Biliyorum ki elinde sonunda olacak bu,yine başka bir yangın yanacak yolun bir diğer tarafında,biliyorum ki ben ne kadar su döksem de yine alevlenecek gönül otu.Sadece şu an daha çok ihtiyacım var o kadar,boşlukları doldurmak ve anlamlara anlam katmak için;bir yandan da hep boş kalsın istiyorum bir yanım,her baktığımda doldurmasını dilediğim insanları hatırlayayım.Yalnız yürümek istemiyorum ben bu yolda,ya da aşk hissini tıpkı eski günlerde olduğu gibi ciğerimin en derinliklerine soluyamadan sonlandırmak istemiyorum bu yolculuğu.

Artık olması gerekeni değil,beni mutlu edecek olanı istiyorum;çünkü olması gereken şey her kişiye ve duruma göre farklıdır,ama beni en gerçek anlamında mutlu edebilecek tek birşey vardır.Yolun amacı da bu ya zaten,seni mutlu edecek o şeyi aramak;ben de amacına uyup arayacağım,gerekirse varana kadar.Bu da yolculara gelsin,iyi yolculuklar...


0 Yorum:

Yorum Gönder