Ben Gibisi

Charles Bukowski'den esinlendiğimi söyleyebilirim,fakat ters yönde.O insanların ona önyargı,nefret ve korkuyla yaklaşmasını sağlayarak yaptı bunu,ben ise onları güldürerek...

Ne kadar da komik,onlar komik olanın ben olduğumu sanarken ben ise onlara alttan alttan sırıtmanın keyfini yaşıyorum.Öyle bir çevrem var ki,hepsi gerçekten matrak kişilikler;üzerlerinde yaratmış olduğum etkiye dayanaraktan bu insanların yarısından çoğunun benim hakkımda çeşitli fikirler edinmelerini gözlemledim.Şimdi kimisine göre sapık,kimisine göre çapkın,kimisine göre manyak,kimisine göre hayvan,kimisine göre deli bir adamım.Aslında hoşuma gitmedi değil,çünkü bu lakapların pek çoğu sanılanın aksine hakaret amaçlı değildir,bilakis herbiri de gırgır ve şamata icabı takılmış lakaplardır.Uçan kaçan,matrak,artistik,şovmen,zeki ama ukala,bonkör ama bencil bir görünüşle görünmeye çalıştım insanlara,elbette ki başardım da.

Bunun sayesinde artık çevremdekilerin kendini belli etmesini sağladım,çünkü ancak gerçekten yanımda olan adam benim kim olduğumu ve ne yaptığımı bilebilirdi,yanımda olmayan adamın ise benim hakkımda ne bildiği sadece bir komedi.Pirinç taşı ayıklamaktan farksız bu,cidden;tamam belki biraz ileri gitmiş olabilirim,ama olsun.Dünya beni saçma sapan bilsin,bu sayede ben de yolumu bulayım değil mi?

0 Yorum:

Yorum Gönder