Deli Dediler

Çok şık bir nokta yakalamış bulunmaktayım şu anda,tam da bu günümü ve son dönemimi anlatan bir şarkı geldi aklıma.Artık pek çok kişiden işitmeye başladığım bir laf''Yaşıtlarından daha farklısın.'',eyvallah abicim sen de haklısın.Pek çoğu bunu iyi yönde yorumluyor,fakat işler bazen için tersine dönebiliyor.Bizim de kendimize göre bir düşünce yapımız,bir mizacımız var elbet;ama bunu sıradışı bulabiliyor da pek çoğu.Ben dünya mantığını adamın gözlerinin önüne serdiğimde o buna''saçmalık''etiketini takabiliyorsa,terslik hangimizdedir?

Bu zamana kadar çok kafa patlattım ben dünyaya,zamana,hayata,kadere,duygulara,şansa ve yaradılışa;önceleri eğlence için yapıyordum bunu,şimdi ise en büyük amacım insanların zihinlerinde kavram kargaşası yaratıp aslında ne kadar karmaşık bir dünyada olduklarını onlara açıklayarak gerçek dünyaya uyanmalarını sağlamak oldu.

İnsanoğlu açıkca''kör''diyebileceğimiz bir canlı türü,bizlerden sadece çok az bir kısmı gerçek görebilme seviyesinin yakınına erişebiliyor.Hep derim insanlara,kafanızın karışmasından ve beyninizin bulanmasından korkmayınız.İşin özetine gelecek olursak eğer;benim bu hayattaki yeni rolüm şu bilim kurgu filmlerinde herkesin deli sandığı profesör oldu diyebiliriz.Matematik,sayılar,fizik,kimya vb,bunların hepsi basit birer teferruattan öteye geçemez hayat iliminde.

Ama nice günümüz insanı kendince somut olan bu değerlere göre hayatını sürdürmekte,yani sonsuz bir uyku hali yaşamakta.Hatta kimileri öylesine kör ki onlara göre hayatı yaşamak bir tür''istediğini edinebilme özgürlüğü''şeklinde adlandırılıyor,oysa ki çok daha gerçek düzenler,sistematikler var bu hayatta...

 İşte bu da çevremin bir özeti diyebiliriz,şahsen ben bu durumdan gayet memnunum...

0 Yorum:

Yorum Gönder