Neden Seni Seviyordum

BU YAZDIKLARIMA BİR CEVAP VERME AMA LÜTFEN BİRŞEY SÖYLE;
Ben seni seviyordum,seni seviyorum.Pek çok insanın sandığının aksine elbette,basit ve geçici bir çocukluk aşkı değil bu,zaten içimdeki çocuk çoktan karıştı maziye.İnanması zordur belki ama hep seni seviyordum ben,başkasını sever gibi,kimseyi sevmez gibi yapışlarımın her biri kendimi sana ait hissetmekten kurtarmak içindi,ama ne yaptımsa bir türlü kurtulamadım yine.
Kaçışım yoktu,ben de teslim oldum kadere.Aslında seni ilk gördüğüm günün çok daha ötesinde,seni bilmeden aşıktım ben sana.Nasıl olduğunu soracaksın şimdi,cevabı oldukça basit;hani rüyana birisi girer,yüzünü seçemezsin ama içini adın gibi bilirsin ya,işte sen de benim rüyalarımdaki o kişisin.Seni sen olduğun için sevdim ben,sadece sevdim.İlk cemre düşerken de sevdim seni,son yaprak solarken de sevdim.Senden başka kimse yoktu içimde,olamazdı.
Seviyorum seni,bakışını,gülüşünü,sesini,tenini,saçlarını;bunu herkes yapar elbet,ama benimkisi daha öte;sevişini seviyorum ben,başkalarını da olsa sevişini,o temiz yüreğini,iyilik ve mutluluk saçan kalbini,yaşayışını seviyorum.
Bir insan nasıl sevmez seni inan aklım almıyor,senin bu her yönden güzelliğine nasıl sırt çevirebilir bilemiyorum.Belki de bu yüzdendir seni sevişim,herkese ve herşeye rağmen sana olan o sonsuz sevgim bu yüzdendir.Seni sevmemek sanki sana ve bana yapabileceğim en büyük kötülük,ya da saygısızlık.Seni sevmeyeni anlayamam ben,bırak onlar da beni anlamasın.Herkese ve hatta sana inat,hâlâ seviyorum seni.Vazgeçmek mi?Eğer vazgeçebilecek olsam bile vazgeçmem,çünkü bu insanlığıma yapacağım bir ihanettir benim için.
Senin için herşeyin,herkesin karşısında durmaya gönülden razıyım ben,hatta kendimin bile.Kimse aşkıma engel olamaz,kimse seni unutturamaz bana.Sen bile,sen bile küstüremezsin beni sana.Seviyorum işte,rakamlarla veya somut cisimlerle ifade edilemeyecek kadar fazla seviyorum seni.İnanması zor olabilir tabi,böylesine büyük sevgiyi hangi mantık kaldırabilir ki.
Son bir kez sormamak için zor tutuyorum kendimi,sadece cevabın değişirse haber vermeni isteyeceğim senden,hoşcakal güzel kız...