Çıplaklık

Bu kavram pek çoğumuza çok çılgın ve abes geliyor değil mi,bunun nedeni ise sadece size basit ve hissetmediğiniz çağrışımlarda bulunması.''Çırılçıplak koşmak istiyorum!''diyor mesela birisi;belki fütursuz ve bazı kurallara aykırı bir çerçevede bu eylem,fakat bu ifadenin bu denli fütursuz oluşu ona bir özgürlük anlamı kazandırıyor.Mevzu çıplak olmak değil aslında,asıl mevzu beynimize ters düşen bazı şeylerin aslında engelleri aşmayı temsil ediyor oluşu.İnsanlar bazı kavramları duyduklarında dahi içlerinde nedensiz ve hafif bir ürperti,bir korku beliriyor;sanırım bu  nesilden nesile geçen kalıplaşmış düşünce yapısından kaynaklanıyor.

Ne olmuş yani!Çıplak dedim,cinsel dedim mesela;benim bu kelimeleri telaffuz ediyor olmam neden bu kelimeleri duyanları rahatsız ediyor?Yanlış anlamayınız,burada hiçbir dini veya toplumsal kurala saldırmıyorum,sadece insanların kafasındaki bu kalıplaşmış korkaklık ile biraz alay ediyorum diyelim.Bazılarınız amacımı anlamamıştır bile,saçmaladığımı ve hatta ne dediğimi bilmediğimi düşünenleriniz dahi olmuştur.

Öyle ya da böyle,aykırı olmak neden bu kadar batıyor insanlara?Sonuçta aykırı olan o,aykırı olan sen olmadığına göre bir sorun yok demektir.Madem öyle,öyleyse neden sen de geriliyorsun?Birileri yanlış ya da doğru birşeyler yapıyor ve bunun etkisi kendisi dışında kimseye yansımıyor,öyleyse neden onu hiç tanımayanlar bile ona müdahale etme gereksinimi duyuyor?Şimdi anladınız mı?

0 Yorum:

Yorum Gönder