Ne Yapıyorum

Aklıma takıldı sen öyle deyince,hatta kendi kendime''Sen ne yapıyorsun!''dercesine haykırdım.Ama yanıldığın bir nokta vardı,ben sandığın gibi kendimi yıpratmıyor ve kendime kötü birşey yapmıyordum.Olması gerekeni yapıyordum belkide,ya da sadece içimden geleni diyelim buna.Aslında sırf bu yüzden sandığın kadar da yıpranmış değilim oysa ki,en azından doğru olanı yaptığımı biliyordum ve bu hayata karşı dimdik durmamı sağlıyordu.

''Yerimde olsan sen ne yapardın?''gibisinden saçma bir soru sormak gibi bir niyetim yok,çünkü ben bile birşey yapamadım aslında.Elimden gelen tek şey yazmaktı belki,ben de bu yüzden günlerce yazdım sadece.Ama asla kendimi sorgulamadım biliyor musun,o her halini gördüğüm hayat bana ne pahasına olursa olsun birşeyler yapmayı öğretmişti,zaten kaybedecek birşeyim yoktu.İlk o zaman özgür hissettim kendimi,ama bir o kadar da çağresiz.Bütün olabilecekleri bilmek,engel olamayacağını da bilmek;bilmek kötü birşey,sadece elin kolun bağlı bir şekilde yüreğini sızlatmaya yarıyor insanın.

Bugüne kadar her ne yaptımsa bu yaptıklarım konusunda en ufak bir kuşkum yok.Ama olur ya,insanoğluyuz neticede;farketmeden kötü birşeye sebep olup birilerini incittiysem de yalnız af dilemek düşer bana bu vakitten sonra...

0 Yorum:

Yorum Gönder