Bozmaya Değer Mi

Bu saatten sonra bu kahpe düzeni bir nebze olsun bozmaya,dünyanın altını üstünü değiştirmeye çalışmaya değer mi?Boyun eğmek olmaz ama,o bize göre değil.Ucube insanlar değiliz çünkü biz,boşa bile olsa bir çabadan vazgeçmek sadece bizim zararımızadır.Hem ne kazanırız ki vazgeçsek,sadece biraz daha yorulmamış oluruz;ama her ne olursa olsun yorgun veya dinç öleceğiz,bu yüzden hiç olmazsa denemeliyiz.

Bugüne dek hep bu felsefeye uydum ben,olmayacağını bile bile yaşadığım aşkım,hiç gerçekleşmeyeceği kanıtlanmış olan hayallerim vardı;bunların hepsi boştu belki,ama beni ben yapan az sayıda şeyden en önemlileriydi.Ne olursa olsun savaşacağım bu yüzden;feleğin çarkını şaşırtamasam bile biraz başını döndürmüş olarak ayrılacağım bu dünyadan.

1 etmeyen birşeye 0 gözüyle bakmaktır asıl cahiliyet;belki yaptıklarım hiçbirşeye sebep olmadı tamam,fakat en azından birşeyler yaptım.Öyle ya da böyle,onun bunun için birçok şey.En ufak geri adım atmak aklımın ucundan geçmedi hiçbir seferinde,pişman da olmadım asla.Geçmişle boğuştum,parçalayıp yakmak istedim onu;ama hiçbir zaman kin tutmadım eskiye ve eskilere.

Şimdi yansın kül olsun herşey,gerçekten de değer;bir b*k olmaz belki ama en azından biter herşey.Artık tek bir saniyeye daha tahammülüm kalmadı,böylesine kötü tek bir saniyeye...

0 Yorum:

Yorum Gönder