İzledin Mi?

İşte yine senin için yazma vakti,şu 2 gündür yazamadım sana,ama sanma ki bir saniyeliğine bile olsa çıktın aklımdan.Bir şarkı sözü geldi aklıma''Tutamıyordum içimde,bak yine doldum.''Benimkisi de o hesap işte,sevdam kabarıyor yazıyorum,yüreğim burkuluyor yazıyorum,aklıma geliyorsun yazıyorum işte.Artık tüm dünya biliyor beni,seni;belki kim olduğunu bilmiyorlar,ama bir melek olduğundan haberdarlar.Ona bakılırsa benim durumum çok daha kötü tabi,ben hiç birşey bilmiyorum,seni bile bilmiyorum.Cahiliyet benimkisi,belki de en büyük cahiliyet.Bilmiyorum mutlu musun,huzurlu musun bilmiyorum.Bildiğim bir şey varsa,seni çok seviyorum.Videoda da bahsettim,ama yine tam olarak anlatamadım ne kadar sevdiğimi;zaten eğer anlatabilseydim,bil ki biraz olsun değerini yitirmişti sevgimUmarım izlemişsindir videoyu,umarım amacıma ulaşmışımdır.Eğer bulamadıysan işte sana o video;

Her şeyi açıkladım aslında,çok daha fazlasını...


0 Yorum:

Yorum Gönder