Hisseden Okuyucularım...

''Muhabbet bağında bir gül açıldı...''Diyerekten başlıyor türkü,bizimkisi de o hesaptan işte.Her gün türlü türlü yazı,başka başka mevzu iletiyorum sizlere.Gelen mesajların pek çoğu da beni yanıltmıyor,herkes bu hüznümün kaynağının ne olduğunu öğrenme peşinde.Ne diyeyim ben şimdi sizlere;hayat desem ayrı,aşk desem ayrı,insan desem ayrı anlayacaksınız derdimi.En iyisi siz sadece okuyun,yarattığım bu bi b*ka yaramayan dünyada biraz maziyi yad edin ve biraz da düşünün.

Okunmak,beğeni toplamak,dünyanın dört bir yanından mesajlar almak güzel tabi;peki ya gerçek mi tüm bunlar,gerçekten anlayarak mı okuyorsunuz?Bu siteye giren milyonlarca adam,çok azınız benim için okuyorsunuzdur.Kiminiz Türkçe ödevi için kompozisyon arıyor,kiminiz benim ajanlığımı yapıyor ve kiminiz de yalnız merak ettiğiniz için okuyorsunuzdur.

Artık buluşmak istiyorum sizlerle,benim gibi hissettiği ve benim gibi yaşadığı için okuyan okuyucularımla.Bu sebepten ötürü sizlerle iletişime geçmek için bir bölüm oluşturacğım,yakında...

0 Yorum:

Yorum Gönder