Demek İmkansız

Kim ne derse desin,zerre umurumda değil.Ben sadece olanı söyleyeceğim,gerisi beni alâkadar etmez;

Vakit öyle bir vakittir ki,aşkın ertesinde söylenilebilecekler sınırlı,benimkiler de.Sevmiyorum diyemem,vazgeçtim de diyemem;ama vazgeçtim derim,beklemiyorum da derim.Sadece tek bir kelime edeceğim,son kez;herkesin bilmesi gereken şeyi söyleyeceğim,onlar da birdaha bahsini açmamak üzere susacaklar.''Bitti''demek yeter sanırım,fazla söze ne hacet.

Yeterince yorgunum,yeterince usanmış;bu saatten sonra hiç kimseye en ufak bir açıklama yapmak durumunda da değilim,son sözü söyledim.Artık bilindiğine göre rahatım,hergün koca bir kalabalık ağzımdan laf almak için gözlerini dikmek zorunda değil.Tamam mutsuzum,ama zaten öyleydim;ne değişti derseniz eğer,ben de bilmiyorum.

Aslında bunu bile neden yazdığımın farkında değilim,bilincimin yerinde olduğunu bile sanmıyorum.Yine her an olduğu gibi yorgunluktan gebermek üzereyim,birkaç gün kullandığım vitamin haplarından dahi zerre fayda gelmedi.Şimdi sadece uyku var içimde,belkide budur beni böylesine sakin tutan.Böylesi daha iyi ama,morfin almış gibi,sanki rüyadaymış gibi hissetmek daha iyi.Ne de olsa rüya da gerçek de aynı yerde bitecek,ziyanın lüzumu ne...

0 Yorum:

Yorum Gönder