Gerçeksin

Gerçeksin,belkide tek gerçek sensin.İçimdeki duyguların en gerçeği sana,tüm gerçekliğim sanaydı bir zamanlar.Sorsan hala öyle tabi,ama artık benim de gerçeklerim var.Gerçekler seni bulduğu gibi beni de vurdu aslında;hayat,ölüm,hastalık,mutsuzluk,yalnızlık,özlem ve acı da beni buldu.Üstelik şaşırtıcı,senden bile daha gerçek çıktılar;oysa senin hissin ruhumu okşarken onlar beni yok edenlerdi,şimdi ise sen de onların arasındasın ve sen de beni yok etmek için varsın.

Anlamıyorum ki,kime ne zararım dokundu benim.Herşey ters düşmeye başladı artık,hem de durup dururken.''Tüm bunlar ne zaman başladı?''diyorum ve aklıma tek bir tarih geliyor;sonra''Tüm bunlar ne zaman sona erecek?''diyorum,yine aklıma tek bir tarih geliyor.Demek ki tek mevzumuz zaman,onu da aşabildik mi gerçekten rahatız demektir;ama zamanı aşmanın tek yolu ise tüm bu yaşama tek bir celsede son vermektir.

Gerçek bir çare değil belkide bu,ya da en gerçek çare bu;ama her ne olursa olsun bunu yapamam,asla.Sırf arkamda bırakacak olduklarım için,sırf beni benliğimden uzaklaştıracağı için,sırf olması gerektiği gibi anılmayacağım için mesela.Birşey için ölürsen şehit olursun,ama sadece kurtulmak için ölürsen sen de sadece basit bir korkak ve bir ucube olursun.
Ben bu yola bu şekilde anılmak için çıkmadım,her ne olursa olsun gerçek kimliğimi insanlığa benimsetmek için mücadele vereceğim...

0 Yorum:

Yorum Gönder