Neyi Anlatayım?

Yine neyi anlatıyım,neyi anlatmalıyım?Afrikada ölen çocuk,alevi Berkin,Egemen Bağış'ın tweet'i,ölen polis memuru,poliktikacılar,hükümet,adliyeler,adalet,kadınlar;hangisini anlatayım bügün,hangisi için dert yanayım.Ama hangisi için yanarsam yanayım,ben burada çığlık bile atsam bu düzen aynı kalacak.İşte bu yüzden nefret ediyorum bundan,bu düzenden,bu dünyadan ve bu ülkeden.Önceleri böyle değilmiş diyorlar,anlaşılan o günler eskide kaldı.

Ah siz lanet herifler,dünya dediğin maymunlar cehennemi,o kadar pislik ötesi ucubeyle urğraşıyor ki şu halk.Hem iktidar hem de muhalefet,hiçbirinin gram olsun kılını kıpırdatmıyor çünkü hepsinin bir menfaati var.Benim diyebileceğim tek birşey var;size halkı hiçe sayma özgürlüğü o menfaatleriniz var ya,siz anladınız beni :{

Herşeyi siyaset malzemesi olarak görmeyin,ülkeyi ve haklı oyuncağınız sanmayın.İsyanı sonuna kadar destekliyorum bilinsin;

Ortalığı yakıp yıkmayalım yandaşlar,bu bize birşey kazandırmaz.Asıl direnişçilerin arasında gezinen birkaç ... grup yüzünden bütün direnişimiz baltalanıyor.Laf dalaşına gidelim,polis kalkanlarıyla çarpışalım,TOMA'dan çıkan suyu içelim inadına;ama halka,esnafa dokunmayalım.İçimize sinmiş birkaç ... yüzünden tüm ülkede kaos yaratmaya gerek yok.

Şimdi ise sözüm her partiden siyesetçilere.Artık şu etnik ve köken saçmalıklarını bir kenara bırakın diyorum ha efendiler?Tamam artık biliyoruz,her partinin bir parça şerefsiz yönü var;ama en azından bu kalleşliğinizi mitinglerde şov yaparak göstermeyin...

0 Yorum:

Yorum Gönder