Laf Ordusu

İnsanlar bilmez,görmez,duymaz;ne yapsın garipler,anca uydururlar.Bir de kendini bir parça olarak görenler yok mu,onlar çok komik adamlardır.Komik diyorum çünkü başka birşeyler demeye dilim varmıyor,ilahi onlar.Bu kadar da başına buyruk olunmaz ki,anlamadan sual edilmez ki.Benimle en alakası olmayan insan bile öyle destursuz karışıyor ki yaptıklarıma,yazdıklarıma ve düşünüklerime.Ama onlar da haklı tabi bir açıdan,ne de olsa devlet büyüklerinden böyle görmüşler neticede.Ah güzel yurdum insanı,sen neden böylesine maydonozluğa özeniyorsun.

En gıcık olduğum da bu,kendini dünyanın merkezinde hisseden,topluluk bilincinden yoksun kişilikler.Hadi herşeyin senin etrafında döndüğüne eyvallah,ama sen herşeyin etrafında dönme be ablası.Hadi madem yazdığım her bir satır seni bu kadar yakından ilgilendiriyor,öyleyse sen de ziyadesiyle üzerine alın bence.Korkma be,ıssırmaz benim cümlelerim.Benim sana bu sanal ortamda yapabileceğim tek şey adını lekelemek,yerden yere vurmak,rezil etmek gibi saçma şeylerdir;ama beni bilen bilir,ben bunu yapmam.

Merak edenlere küçük ama küçücük bir ipucu,bu kişi çok çok uzağımda birisi.Aslında bu tek bir kişiye yapılan bir bildiri değildi,bunu yapan veya yapabilecek olan herkese bir uyarı neticesindeydi.Bu oyun da burada biter,üstad iyi akşamlar diler...

0 Yorum:

Yorum Gönder