Aynalı Çarşı

Aslında bu konu hakkında birşey yazmayacaktım,nedeni ise milletimizin üstüne her yönden yağmış bu nifak tohumları ve milletimizin içinde kendini Türk sayan köpeklerden dolayı bu gün için gerçek Türkçülük,Milletçilik duygularımı yansıtamayacağımdan kormuştum.Ama yazmak zorundayım,madem benim en iyi bildiğim iş bu,benim onurlu bir Türk olarak dünyaya gelmemi sağlayan usta şehitlerimize de bir yazı yazmak benim ilelebet vazifemdir.Belki bu çok birşey değil,yazsam ya da yazmasam pek birşey değişmeyecekti belki;ama bu bir minnet,belki de dünyadaki en kutsal hislerden biri bu nimet.

Çanakkale sadece bir savaş,bir türkü değil;asında ülkemizin her ili ayrı bir mücadele ve vatanseverliğin izini geçmişten bugüne kadar bizlere sunmuş olmakta.Ama ne yazık ki vatan millet sevgisi pek pekişmemiş bazı vatandaşlarımız onları hor görmekte,hor görmeyen pek çok vatandaşımız ise onlara layık olduğu değeri sunamamakta.Dilerim ki bu durum değişir,dilerim ki bu millet birgün millet olmanın gerçek anlamını kabullenip ona göre yaşamayı sürdürür.

Çanakkale Türküsünü hepiniz bilirsiniz,iyi kötü herkesin bir kerecik bile olsa dinlediği,dinlemese bile en azından kulak misafiri olduğu bir türküdür.İyiki de öyledir,bu vatanın çocuklarına bu vatanın asıl benliğini özümsetebilecek az sayıda milli servetten birisi de odur elbette.Şimdi ise sizleri bu güzel Çanakkkale eserinin çok değerli sanatçımız Cem Adrian tarafından yorumlanmış şekli ile başbaşa bırakmak isterim;benim dinlerken gözlerim yaşardı,umarım sizlerde de aynı etkileri yaratabilir.Şimdi ise söylenilebilecek tek bir söz var;üzerimizdeki bütün yük ve düşmanlıklara inat bundan tam 99 yıl önce olduğu gibi vatan millet uğruna kalkınmaya devam edeceğiz,hem biz hem de şehitlerimizin o şâd olan ruhları...


0 Yorum:

Yorum Gönder