Geldim

İşte yine buradayım,gittim de geldim.Engelleri yıkıp da geldim,ateşte yanıp da geldim,ölüp de doğup da bir daha geldim.Gözlerini diledim,yakan sesini dinledim,yıldız kaysın istedim.Her ne olursa olsun geldim,istemesem de zorla itildim diyelim.Kendime kapadım kapılarımı,çok başka benlere.Şimdi buradayım,ne fark eder.Bedenim,ruhum ya da gerçek ben;hangisini istersen burada,ama bir hiç.En ufak işe yaramıyor.Bu sadece basit bir kamuflaj;sırf yaşıyorum bilsinler,benden endişe etmesinler.Gerçek ise mutsuzluğum,hayatı hissetmeyişim,hayata dair bir inancım veya amacım kalmayışı,yorgunluğum.

Neyi değiştirecek ha burada oluşum?Mesafeler neyi değiştirebilir ki,onlar anca koca bir hiçliğin senaryosudur.Kendi üstüme yıkılmamak için tüm bu yazma çizme,yoksa bunları da bırakacağım.
Kapanasım var,herkesten ve herşeyden kendimi içime kapatışım.Kimse,hiçbirşey istemiyorum,zaten ihtiyacım da yok.Doktora gitmiş gibiyim,tüm hücrelerin iflası tamamlanana kadarki günü bekliyorum şimdi ise.Benimkisi sadece zaman doldurmak,belki bir saat,belki bir yıl.Artık beklediğim tek birşey var,gerisi boş.

Herşey sahte geliyor,olduğundan bile sahte.Böyle olması gerekir miydi?Ama zaten böyleydi,öncesinde farklı değildi.Hani mutluluk benimdi,hani rüzgar benimdi?Yıllarım gitmiş gibi,tek hamlede.Kelebek gibiyim;bir günü kalmış,sırf hayat gayesini yerine getirmek için uçuşan bir kelebek...

0 Yorum:

Yorum Gönder