Buralar Benim

Bazen kendimi o kadar özgür hissediyorum ki,burası benim kulübem,çayırım,arazim,evim,yurdum,memleketim,her şeyim adeta.Burada hiç olmadığım kadar sınırsızım,istediğini yaz,çiz,yap,yarat;üstelik de tüm dünyaya,tüm dünyadan sınırsız okuyucu kitlene aynı anda.İnsanlara kendini zorla dinletmektense,kendine zorla anlattırıp insanlara dinlettirmek gibi birşey bu.Burası benim,gördüğünüz tüm bu site ve okuduğunuz tüm bu yazılar benim.

Ama ne işe yarıyor derseniz,bir işe yarıyordur biryerlerde de muhtemelen ben göremedim☺Doğru,evet burası benim;ama kendim için ve kendime değil,dostlarıma,yürek dostlarıma ve okuyucularıma.Ama en çok da beni tanımadan anlayanlara burası,tanımadan hissedenlere ve sanki ikiz gibi ortak hissettiklerime,ortak bir duyguda olduğum herkese.Aslında bu blog için bir tercümanlık hizmeti de diyebiliriz,Amerika,Almanya,Rusya,Hollanda,Ukrayna ve takipçilerimin olduğu diğer tüm ülkelerdeki en az bir insanın hislerine tercüman olabiliyorsam,kendimi yanında hissettirebiliyorsam ben ve benim mekanım hedefine ulaşmış demektir...

Alptuğ Dağ

0 Yorum:

Yorum Gönder