Ben Sevdiğim Zaman

Ben sevdiğim zaman acırdım genelde,acıtırdı;ama gel gör ki her gün daha da sever,daha da bağlanırdım.Ben sevdiğim zaman satırlar kendini kaybederdi,şiirler okunurken yaşlar damlardı gözlerden,şarkılar dinlenirken derin oflar çekilirdi...

Yağmur yağardı genelde ben sevdiğim zaman,gökyüzü hafif altın rengi ile gri karışımına bürünürdü aniden.Bitki çayı kokardı etraf,bitki çayı ve kolonya kokusu...Akşam vakti televizyonu açınca her kanalda duygusal,romantik bir film oynamak zorunda mıydı sanki(!)Bir kanalda İncir Reçeli,diğerinde Başka Dilde Aşk,bir başkasında da Evim Sensin gibi daha pek çok film sanki akşamımı zehir etmek için bir araya toplanmış gibi dizilirdi televizyonda.

Ben sevdiğim zaman telefonlardan gelen ses bile hep aynı,hep aynı o bitmek bilmeyen''DIT..!''Uzar dururdu o ses,ben de uzun uzun onu dinlerdim;sanki arayacaktı,hadi aradı diyelim sanki ben de açacaktım.Açmayacaktım ama bekliyordum;benim onu sevmeyeceğini bile bile sevdiğim gibi,onun da açmayacağımı bile bile aramasını...

Ben sevdiğim zaman camlar bile buharlı,sanki''Gelmeyecek,bekleme!''der gibi engelliyorlardı onu gözlediğim yolu görmemi.Ben sevdiğim aman yuvam bile buz gibiydi,yorgana sarılmanın onu üstüne ötmekten daha faydalı olabileceği aklımda yoktu bile...

''Ben seni sevdiğim zaman bu şehirde...''
ali atay - beni affet - (2013) | izlesene.com

0 Yorum:

Yorum Gönder