Fakirlik Korkusu

Kapitalizm o kadar ciğerine işlemiş ki insanların,fakir kalmaktan korkar olmuşlar;peki sizlere soru,fakir neyden korkacak öyleyse?Bunların korktuğu fakirlik de öyle aç kalmak falan değil azizim,bunlarınki lüks otomobilini orta sınıf bir araçla değiştirme korkusu.Böyle de işgüzarlık olur mu canım,ayıpsınız vallahi☺Bu kadar saf salak takılmayın kanaatimce,hayır lüzumu yok bi'kere canım.Sen varlıklısın diye bu kadar fütursuz takılacaksın diye bir kaide yok,değil mi?

Düşmekten korkma,böylece aslında hiçbir tehlike yokken bile sürekli diken üstünde ve yersiz bir azap içinde yaşarsın;kendi kendine eziyet etmiş olursun yani,inan bana değmez.Ama kabahat sende değil,kabahatin büyüğü bu lüzumsuz şeyleri sanki hayati bir ihtiyaçmışcasına senin ve diğerlerinin hayatına sokuşturanlarda.

Bunlar öyle''cin''adamlar ki seni ve daha nicesini bunlarsız yaşayamayacağına inandırmışlar,hatta bazı şeyler için beni bile öyle.O kadar kurnaz herifler ki bunlar,ben bile bunun farkında olmama rağmen kendimi buna mecbur hissediyorum...
Hoparlörlerim eski olursa iyi ses alamam korkusuyla,bilgisayarım eski olursa diğer insanların bilgisayar etkinliklerinden geri ve mahrum kalırım korkusuyla birşeyler alıyorum mesela.Hepimiz yapıyoruz bunu,her gün,her saat ve her dakika durmaksızın birşeyler alıyoruz...

Bizleri böyle canavarlara çevirenler var ya,Allah onların belasını versin işte..!

0 Yorum:

Yorum Gönder