Sabrın Sonu

Bu dünyada sabrın sonu selamet değil agalar,sizi öyle inandırmış bunlar.Bu güne kadar sabrettim,elime geçen ise koca bir hiçten başkası değildi tabi.Hayatta en nefret ettiğim şeylerden biri ise tıpkı sabretmek gibi göz yummaktır.Kimse kusura bakmasın ki ben kimseye göz yumup en ufak prestij veya öncelik gösteremem.
Dilim sivridir ha söyleyeyim;ama sizler gibi laf sokmam,ima etmek yerine içimden geçen bir küfrü pat diye tam da suratınızın ortasında çakarım.

Ufacık mevzulardan hır gür çıkarıp ortalığı birbirine katan ve bir de yetmezmiş gibi sanki zeytinyağıymışcasına üste çıkanlar,işte onlar miğdemi bulandırıyor.Kimse benden lafımı,tavrımı veya eylemimi sakınmamı beklemesin,hele ki bu insanlara karşı.
Buralar benim mesela,burada isim vererek veya vermeyerek istediğim kadar sayıp sövebilirim ama hiçbir zaman o kadar ileri gitmiyorum;öyle pek de bir sebebi yok aslında,sadece okuyucularıma hürmeten ve kendi çizgimden sıyrılmamak amaçlı.

Tam tamına 3 kuruşluk insanların bana laf etmesi;tamam belki zerre bir tarafımda değil fakat bu insanlar yarın öbür gün hatta o kadar geç olmadan tam da bugün sevdiklerime ve dostlarıma da aynı kalleşliği yapabilecek derecede onursuz ve şerefsizler bunu da belirtmeden geçemeyeceğim.
Aslında bir yandan da onların kendi iyiliğini düşünüyorum,kendini bile düşünmekten yoksun olan o bir avuç acizin;çünkü birileri benim kadar sabırlı olmayabilir,benim gibi üstünde bilmem kaç senelik hatrı olan adamlara değil de hiç bilmedikleri adama aynı şeyi yaparlar o zaman olan onlara olur.

Diyeceğim o ki her ne olursa olsun birilerinin şaftını kaydırmak lazım bazenleri;bu kurallara,kanunlara ve diğer her neye aykırı düşerse düşsün bazen gerekiyor be abi,bunu inkar edemeyiz.

Bazıları da diyor ki onun seviyesine inme.Yahu akıl var mantık var,benim o kadar düşük seviyelere inmem imkansız;hem ayrıca her ne olursa olsun,bu onların yanına kalmayacaksa onların saygınlığını yitirmeyi tercih ederim.Hem ne de olsa bazen öyle adamlar vardır ki sırf sana saygı duyuyor diye saygısızlık yapmak isteyeceğin türden itici,ahmak vb.

Ben dik kafalı bir adamım,bu yüzden herkesi karşıma almayı bile göze alarak eyvallah diyorum;işte size meydan,gelen gelsin ben buradayım!

0 Yorum:

Yorum Gönder