Daha Ötesi Yok

Elbet ki profesyonel değilim hatta kimsenin eline su dökemem,ama ben bile onca zamandır edebiyat yapıyor,birşeyler karalıyorum lakin bu zamana kadar''Seni seviyorum!''cümlesinden daha fazla etkili veya daha yerinde bir başka cümle dahi bulamadım.Yok çünkü,yer yüzü ve aşk,sevgi uçsuz bucaksız bile olsa kelimeler,cümleler için aynı şey geçerli değildir.

Bende de daha fazlası yok işte,bu zamana kadar birilerine,ona olan aşkıma ya da direk aşka yazdığım onca şiir,yazı,şarkı,dörtlük oldu ama bunların hiç biri de söylediğim''Seni seviyorum!''cümlesinin yanına dahi yaklaşamadı,o kadar küçük ve anlamsız kaldı.Öyle olması gerekir zaten,yoksa aşk ve sevgi sadece edebiyattan ibaret olur ve o zaman da bahsettiğimiz o''edebiyat'',yerini çapkınların o ucuz''elde etme taktiklerine''bırakır,inanın ki bunu istemezsiniz.

Tanrım senin bizi getirdiğin bu dünya,nasıl da pislendi böyle;muhakkak ki sen öyle yaratmadın tabi ama,nasıl da''3 kuruşluk''olmayı becerebildi bazı kulların.İyi ki sevgiyi yarattın,aşkı yarattın;yaratmasaydın kullarını birbirinden ayrı tutamazdı kulların...

0 Yorum:

Yorum Gönder