Lanet Adam

Ben ki lanet bir adamım,bunu kabul ediyorum.Ben ki üşengeçlikte sınır tanımayan,ben ki ömrünü olmayacak sevdalara harcayan,ben ki asla pes etmeyecek derecede inatçı bir adam.Ne yaparsın işte,atsan da satsan da ben yine aynı ben.Sadece sevilmek istedim aslında,hayatımda bir kere olsun birisi benim onu sevdiğim gibi sevsin beni.Çok da birşey istememiştim aslında be,cidden de istememiştim.
Şansa bak ki olmadı,kadere bak ki olmayacak.

Eğer ki bunu bir şekilde değiştirebilseydim emin olun değiştirirdim,zaten sarfettiğim onca çaba ve umudun tamamı da bu sebepten ötürüydü.Öyleydi işte,çok çok sevmiş ve aşık olmuştum bile.Ama pek çoğu anlayamadı,aşkı gerçek manasıyla bilerek düşünce tarzıma ve yaptıklarıma anlam verebilecek pek kişi yoktu etrafımda...

Bir o vardı aslındaiama sorsan o da yok gibi birşeydi.Yalnızlık çevremde insanların olmaması,insanların bana destek vermemesi veya sırt çevirmesiyle uzak yakın alakalı olamazdı bile;tek bir yalnızlık vardı,onsuzluk vardı.Hala da var;yani o yoksa bile,onun olmayışı var.
Hep birşey var onunla ilgili,işte budur unutmayışımın sebebi;benimle ilgili birşeyler olsun istiyorum,işte budur unutmak istemeyişimin sebebi.

Klasik olacak ama ne yapabilirim,o''beni ben yapan''ın ta kendisiydi.O yoksa ben yoktum,şimdi bile yokum;ama olsun,o olsun da ben yok olurum...

0 Yorum:

Yorum Gönder