Haklı Olsaydın

Şu gün seni unutsaydım,imkansız belki ama senden başka birine aşık olsaydım...Düşünüyorum,o zaman yine aynı sözleri yazıp söyleyebilir miydim ona veya sana,ya da sana''bakamadığım''gibisinden ona bakabilir miydim?Ama en çok merak ettiğim de;onun gözlerimin derinliklerinde uyanan düşü,senin,sana düşlerimin yerini tutar mıydı?

Sana dönüp de''Haklı çıktın!''diyebilmeyi en çok da ben isterdim belki;bu bendekinin söylediğin gibi''geçici''bir aşk olduğunu ve seni unuttuğumu söyleyebilmeyi.Olmayınca olmuyor işte,tıpkı sen gibi o da''olmadı''
Ne sen,ne ben ne de bir başkası haksız,ama haklı olan ise hiç bir kimse.

Bir rüzgar beklemek düşer bana,serin ve dev bir rüzgar;öyle ki beni bir uçurtma misali göklere çıkarıp çok çok uzaklara götürebilecek,senden çok esip beni senin rüzgarından alıkoyabilecek.

Bu rüzgar gelir gelmez bilmem,ben yine beklerim senin gibi,seni beklediğim gibi beklerim.Belki de bir tesadüf,onu beklerken sen gelirsin mesela;seni beklerken o gelmedi ya,belki şimdi sen gelirsin...

0 Yorum:

Yorum Gönder