Eksik Biri

Sen eksik,ben eksi,o eksik ama biri eksik;belki de biri değil,sadece sol yanım eksik kim bilir.''İyi dayandın.''diyor etrafımdakiler,neyine dayandım!Üstelik ağrı dediğin,acı dediğin en fazla neydi ki;çok olurdu,çok çok olurdu,çok çok çok olurdu belki ama sonra geçerdi.Ama bu;hiç,hiç,hiç...Olmayan birşey geçemez bile,asıl sorunumuz da bu ya zaten;yoktan var etmek yalnız Allah'a mahsus,hayırlısı da budur belki,lakin ben böyle yapamıyorum.

Olmuyor işte olmuyor,yalan mı söyleyeceğim;direniyormuş,üstesinden geliyormuş gibi davransam bile nafile,çünkü yine bir yerden sonra bırakıveriyorum kendimi.
Aslında dedikleri kadar güçlüyüm,ama yalnız fiziki ne yazık ki;mevzu gönül olsun,ince işler çocuk oyuncağı gibi bile gelse sınavdan kalıyorum.

Yok işte,yokum,yoksun ve yok sadece.Olmadığım bir yerde''varmış''gibi yapamıyorum,''olmadığın''bir yerde varmış gibi yapamıyorum...

0 Yorum:

Yorum Gönder