Öylesine Beklemek

''Ben bile bana kalmıyorum;sen sana kalır mısın?''diyerekten başlangıç yapar şarkı;ne diyeyim dostum,doğruya doğru işte.İnsan dediğin kendi kendine;kimseyle bir derdi olmayanın bile,en büyük kavgası kendi kendine.İnsan birşey bekliyor aslında be,kendinden veya başkalarından birşeyler bekliyor;ama kendi de bilmiyor ne beklediğini,zaten o da o noktada çöküyor.
Ne istediğini bilmemek falan değil bu,alakası bile yok;birşey istemek bile değil aslında,öylesine beklemek sadece.Bu kadar işte,hayat dediğin de bu kadar''öylesine''

Başka türlü olur muydu desen olmazdı tabi,çünkü hep kendi kazıyor toprağını insan;engel olabilir misin ona,onu değiştirebilir misin yapacaklarınla?!Çoğumuz için çoğuna imkansızdır bu,ama herkese değil;bazıları vardır ki dostum,onlar herşeyi yapabilir.Herkesin herkesi farklıdır diye de boşuna dememişler be kardeşim,herkesin''herkesi''herkesten farklı.
Öyle olmak zorunda ama,bir başkasının bize bizden daha yakın olması tamam da bizim kadar yakın olması hazmedilemez gönlümce.

Sen de öylesine beklersin işte,neyi beklediğini ve neden beklediğini bile bilmeden beklersin;yalnız içinde tek bir istek vardır dostum,içindeki boşluğu doldurup geçmişin açlığını gidermekten başka birşey olamaz bu belirsizlik.Hayat seni aldatır,beni aldatır,ama kimseye kalmaz;yalnız kendi kendine,ama onu bile sen ve benim sayemde.Öyle işte,daha ne olsun?

Sagopa Kajmer - Benim Hayatim | izlesene.com

0 Yorum:

Yorum Gönder