Merkez Kaç

Hayat,hayatta başımıza gelen pek çok şeyin sorumlusu elimizde olmayan hatta bizimle alakadar olması neredeyse imkansız olan pek çok şeyden etkilenerek yine istemsizce yaratmış olduğumuz merkez kaç etkisidir.
Bu öyle bir etkidir ki karşı koymaya da teslim olmaya da kalkışsanız çarpışma kaçınılmazdır.Hayatın insanlığa göz dağı verme şekli olarak adlandırabiliriz bunu,o yüzden her daim kollamalıyız arkayı☺

Bu merkez kaç iyice musallat oldu bana bu aralar,hayırlısı neyse o olsun ne diyeyim.Benimle alakası olmayan şeylerin hiçbir sebep yokken tam ortasına düşüyor olmamdan söz ediyorum;bu ki ya birilerinin imdat çağrısında ışınlanmak,ya da her dakika dalga geçtiğim hayattan ağzımın payını almak.
Dünyanın kendi etrafında döndüğünü sanan insanlar gaflet içindedir,sonsuz,bitmek bilmeyen bir gaflet;ben bu yanılgıya kapılmadım,kendimi üstün görmeye çalışmadım fakat her nasılsa herşeyin ve herkesin benimle bu kadar alakadar olabiliyor olması hafiften de olsa bu gaflete kapılmamı sağlayacak gibiydi.

Dünya benim değil de sanki ben onun etrafında dönüyormuşum gibi be;her yandan ben fırlıyorum ya da benimle ilgili birşey,lakin pek çoğundan haberim dahi olmuyor.Bu ne cüretkarlıktır böyle,bu kadarı da olur mu be?!
Hayatım kendi kendini yönetmeye başladı,sanki ucuz yapım bir video oyununun bir filme uyarlanmışı gibi hissediyorum kendimi.Birşeylere yön verebilmek o kadar kolay olmamalı tabi,ama ipler de biraz olsun elinizde olmalı.

Yanlış anlamayın;herşeyin farkında olduğumdan dolayı olan ve olabileceklere karşı hazırlık yapıp sürekli bir plan ve strateji doğrultusunda olarak bu duruma göre oldukça ideal bir hayat yaşıyorum evet,ama bir yandan da bunca şeyin farkında olmak biraz olsun dehşete düşürüyor beni.
Bakın,yine kaldık işte ortada;yaşam,ölüm,hava,su derken kendimi kaybettim ve yine konuyu unuttum.
Yeni bir darbe gelip yine darbe doğrultusunun tersi yönde savrulmak üzere dostlar,görüşürüz...

0 Yorum:

Yorum Gönder